środa, 11 lutego 2009

punkt zwrotny?

rotary, że wszystko robimy źle'
ukarani zostają najbardziej niewinni'

jakaś fiesta, jakieś piramidy, jaskinie, grupa turystów ze starachowic..
nawet nie wiem, gdzie to'
kolejna śmierć, tym razem aids'
zbieranie pieniędzy na cele charytatywne'

ostatnimi czasy postanowiłem fuck reality!
but usually the reality fucks us..

fucked też można zakończyć zwycięsko'

bardzo dużo nauczyłem się ostatnimi czasy'

teraz skupiam się wyłącznie na zmianie miasta'
od października rotary każe mi czekać'
zostało mi pięć miesięcy, nie chcę marnować czasu'

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

lepiej mi napisz jak wyjebac ten cały syf, ktory wyswietla sie na pierwszej stronie facebooka.

:*
N

PS nie mam czasu, żeby oddychac, stąd mój brak pisania do Ciebie, wciąż Cię kocham !

Anonimowy pisze...

nasze kolorowe życie jest takie szare.

Sandra pisze...

wooohoo i found this ;) ;) don't understand anything but hey, it doesn't matter !! :D check out mine, nether u will understand ;) besooooos

x pisze...

czy ja moge pisac wiadomosci na itakniezdamy?

Anonimowy pisze...

napisz cos jeszcze:)

kmb pisze...

może jeszcze napiszę' chyba tak'

i visit ur blog regularly honey'

Anonimowy pisze...

zaczytałem się autentycznie. i pomyśleć, że przez tyle czasu się nie poznaliśmy. saludos !

kmb pisze...

dziekuje'

kim jestes?

ºººJoRgItOººº pisze...

u_u i really dont understand nothing!!
la la sorry 4 today really i have all the intentions to meet with u but my mom... mmmm.. u know